نکاتی درباره ویژگی‌های محصولات upvc با کیفیت

اگر مالک یا سازنده ملک باشید؛ هنگام خرید زیرساخت‌های مسکونی، ناچارا به موارد خاصی نگاه می‌کنید. به ویژه هنگامی که به دنبال درب‌ها، پنجره‌ها و پروفیل‌های مدرن هستید، مطمئنا کیفیت نمونه‌ها را در نظر می‌گیرید. مواد سازنده آنها باید ماندگار، از لحاظ انرژی کارامد، بدون آلودگی، امن و ایمن، انعطاف پذیر و با قابلیت نصب آسان باشد. در عین حال باید در برابر آب، زنگ‌زدگی، آتش و دیگر خطرات مانند حشرات، مقاومت بوده و مقرون به صرفه باشد. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی‌های محصولات upvc با کیفیت آشنا می‌کنیم.

ویژگی‌های محصولات upvc با کیفیت

زمانی که سازنده به تمام وعده‌هایی که هنگام خرید می‌دهد عمل می‌کند، قطعا رضایت شما را به عنوان یک مصرف‌کننده جلب می‌کند؛ و تمام هدف ما نیز رضایت مصرف‌کننده است.

اولین ویژگی اصلی محصولات uPVC ما، کیفیت بالای آنهاست. در تکامل فرآیند تولید محصولات از فن‌آوری پیشرفته و تخصص تکنولوژیست‌های با تجربه استفاده شده است.

در مرحله دوم، فرآیند تولید با گواهینامه شناخته‌شده‌ی جهانی ISO-9001، به منظور اطمینان از کیفیت عالی تمامی جنبه‌های محصولات، تایید شده است.

به علاوه، در هنگام خرید از Iran uPVC از تجربه چندین ساله‌ این شرکت در تولید درب و پنجره upvc بهره خواهید برد. همچنین شما می‌توانید از دانش و تخصص ما در طراحی، ساخت و نصب محصولات سفارشی uPVC در پاسخگویی به نیازها و خواسته‌هایتان برخوردار شوید. به این ترتیب، با استفاده از مهارت‌های این شرکت در فعالیت‌های ساخت‌وساز، می‌توانید از تکنیک‌های مقرون به صرفه و کارآمد ساختمانی اطمینان حاصل کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیازها و خواسته‌های خود را با ما در میان بگذارید؛ و سپس همه چیز را به ما بسپارید. در این زمینه کارشناسان ما به طور موثر نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

پیروی ایران یو پی وی سی، از ارزش‌هایی مانند شفافیت، تمامیت، سادگی، سازگاری و آمادگی برای آینده، طی سالیان گذشته این اعتبار را ما داده است. اعتبار و اطمینانی که هرگز خدشه‌دار نمی‌شود.

از دیگر مزایای خدمات ما این است که می‌تواند درب‌ها، پنجره‌ها و پروفیل‌های uPVC پیشرفته و با کیفیت مورد نظر شما را به هر کجا که بخواهید در سراسر کشور عرضه کند. بنابراین، نیازی نیست که شما برای دریافت محصولات مورد نظر خود کاری انجام دهید؛ یا به دنبال محصولات مشابه اما با کیفیت پایین‌تر باشید. پس از سفارش تلفنی، محصولات را هر جا که خواستید تحویل بگیرید.

به عنوان یک مزیت، شما باید این محصولات را با محصولات دیگر از جنس‌های مختلف مقایسه کنید، به خصوص درب‌ها، پنجره‌ها و پروفیل‌های چوبی، شیشه و آلومینیوم. چوب معایب زیادی دارد مانند باد کردن، تاب برداشتن و شکستن، در حالی که محصولات uPVC اینطور نیستند. آلومینیوم الکتریسیته تولید می‌کند، در حالی که محصولات uPVC با موادی با پوشش فولاد و مقاوم در برابر آتش و ضربه ساخته می‌شوند.

درب و پنجره‌های شیشه‌ای عایق، همیشه درجه حرارت محیط را خنک نگه می‌دارند، بنابراین، هزینه برق شما تا ۳۰٪ کاهش می‌یابد. محصولات uPVC ما، بسیار با دوام و بدون نیاز به رنگ هستند و همیشه نو و تازه به نظر می‌رسند. در نتیجه می‌توانید در طولانی مدت در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

مواد مورد استفاده در محصولات ما بدون سرب و سازگار با محیط زیست و مطابق با استانداردهای اروپایی هستند. پنجره‌ها و درب‌ها به منظور مقاومت در برابر باران و رطوبت و جلوگیری از نشت آب، دو بار مهر و موم شده‌اند. حفاظت از نور خورشید نیز توسط عایق حرارتی امکان‌پذیر شده است. بنابراین ساختمان شما بدون نیاز به صرف انرژی زیاد، خنک خواهد شد.

اتصالات این محصولات تحت تاثیر آب قرار نمی‌گیرند. حتی در آب و هوای مرطوب نیز درب و پنجره‌های upvc پوسیده یا خراب نمی‌شوند. قاب‌های گالوانیزه و تقویت شده آنها، در برابر بادهای قوی مقاوم است؛ و از این رو محصولات uPVC ما برای ساختمان‌های بلند یا نزدیک به دریا ایده‌آل هستند.

همچنین توجه شما را به ویژگی‌های زیر جلب می‌کنیم:

  • به کمک سیستم شیشه‌ی عایق دوجداره، سروصدا تا ۳۰ الی ۴۰ دسی‌بل کاهش می‌یابد.
  • محصولات uPVC خوردگی نخواهند داست. موریانه‌ها هرگز نمی‌توانند مانند محصولات چوبی به محصولات uPVC نیز نفوذ کنند.
  • تمامی بخش‌های محصولات uPVC در برابر آتش مقاوم هستند.
  • قفل‌ها و چفت و بست درب‌ها و پنجره‌ها، امنیت کامل را تضمین می‌کنند و لازم نیست در مورد امینت هیچگونه نگرانی به خود راه دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *